Skip to content

Lompat Se katak Lompat …Lompat!!!!!!

February 6, 2009

Dah lama tak menulis tapi tengok suasana semasa ni teringin pulak menulis….

Minggu ni kita di gamatkan dengan isu lompat melompat wakil rakyat dari BN ke Pakatan kemudian dari Pakatan ke BN….

Dulu heboh juga katanya 30 MP BN akan lompat ke Pakatan …. Pakatan tak bayar pun tapi MP BN rela nak lompat…Pakatan kata ok je kalau nak lompat. Minggu lepas DUN BN lompat dari BN ke Pakatan dan Pakatan kata ok je…

Minggu ni apa jadi???? DUN Pakatan lompat jadi Bebas dan sokong BN tapi Pakatan marah-marah….

Aku memang tak abis fikir lagi kenapa lompat ke sana boleh tapi lompat ke sini tak boleh….

Aku tengah fikir-fikir nak lompat ke mana ni!!!!

Advertisements
One Comment leave one →
  1. Anisha Online Mall permalink
    February 6, 2009 4:56 pm

    Perlu ke nak melompat?kalau tak melompat pun boleh sampai destinasi kannnn.Anyway tq for visiting us.to be our agent,I’ll send u detail through mail.tqqqqqqqqq

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: